Chytry vysavac BYLO: Roboti

Petr Vasek petr.vasek
Středa Březen 17 12:11:13 CET 2004

At 03:27 20.7.2001 -0700, you wrote:

>No to snad nemyslite vazne:
>    http://sourceforge.net/
>    http://www.opencores.org/
>    http://www.linuxfund.org/
>
>a jiste rada dalsich...
>
>Jakub S.

Mozna jsem se vyjadril nepresne, nejak intenzivne jsem
po teto moznosti nepatral, ale odkazy prostuduju.

Reknu to jinak, chybi mi jakakoli zkusennost, ani nikdo
v nme dostupnem okoli takovou zkusennost nema.

Jeste jinak, existuje jiz nejaka takovato moznost
v nasem prostredi? Ceska ev. Slovenska Republika?
Prece jen vyvijet HW zarizeni spolu s lidmi prez
pul zemekoule mi pripada kapku nerealne.

Masinka