Chytry vysavac BYLO: Roboti

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:11:13 CET 2004

> naprat tam nejakou odrbanou 386, na tu linux. ...

OK i to je moznost. Ja jen rikal ze nez stavet vlastni pocitac
s pocesorem Dragonball tak uz radeji pouziju neco hotoveho.
Nicmene board 386 je dle meho nazoru prilis velky a nehodi se
nez ku letani (a to uz vubec nehovorim o spotrebe) ;-)

> Programovat kvuli tomu palma se mi zda zbytecne odbihani
> od problemu ...

Nechapu proc by to melo byt odbihani od problemu. Mozna pro
nekoho kdo pro Palm OS jeste nic nepsal, ale muzu Vam rict
ze to rozhodne neni nic sloziteho (GCC je zde rovnez).
Dalsi vyhodou Palmu je snadne ovladani a zobrazovani
udaju. Navic to rozhodne neni prukopnicke reseni,
takovych robutku s Palm OS uz je cela rada - staci si prohledat
web.(napr. http://www.the-gadgeteer.com/pprk-review.html)

> Jestli jsem to pochopil dobre, tak byste chtel napojit
> cely hw na rozhrani CFII. Nezda se Vam to ponekud
komplikovane?

Mozna, dalsi moznost je Visor a Spring Board - sice proprietarni
ale dobre dokumentovane. Dle meho nazoru by stacilo i RS232
resp.
USB. Cidla by obstaraval jednochip a vlastni algoritmus by pak
bezel na Palmu - vzdyt ten lux prece nebude zadnej rychlik
a i kdyby komu bude vadit ze se po narazu zastavi na 1 s nez
vyhodnoti dalsi smer?

> mozno strcit do jakehokoliv PC, lze to ladit na rychlem
> stroji, tim se usetri spousta casu. pak se jen zvoli target
> i386 a prekopiruje se to do vysavace.
> jestlize udelate periferie na CFII, tezko je bez specialniho
> adapteru budete ovladat v pc.

Algoritmus prece neni zavisly na platforme. Muzu to odladit
rovnez na PC a pak prelozit pro Palm + pridelat nejaky to UI
a rizeni udalostmi. Stejne tak je pro PC k dispozici emulator
(vcetne zdrojaku) na HW urovni Palmu takze opravdu nevidim
zadny problem.

Jakub S.