Telefon na ISDN

Peter Bosnak peter
Středa Březen 17 12:11:11 CET 2004

Dobry den,
zatim se docela bavim timto smerem vyvoje elektroniky :-)))
Vsiml jsem si (kdyz jsem o vikendu vysaval), ze takovy prumerny vysavac ma
prikon 1300 W. Zatim resite jak to ridit, jak navigovat, diskutujete o procesorech atd.
Cim to ale chcete napajet? Myslim vysavac, ne rizeni? Pres kabel je to asi nesmysl, pres baterii
se mi to zda mirne nerealne (bud menic na 220V, ale s vykonem 1300W
to asi nikdo doma nepostavi, nebo previnout motor - doma opet nerealne).
Vezmeme si, ze by to na 12 voltech bralo kolem 100A. I autobaterka by to utahla
sotva pul hodiny, a kolik by to vazilo?

Jaky mate tedy napad ?

Bylo by hezke mit takovy vysavac, ale aby to krome pojezdu, blikani kontrolek a objizdeni
kresel take vysavalo :-))). Zda se mi, ze jste si vybrali obtizny cil. Prominte mou mirnou
skepsi :-)))

S pranim pekneho dne

Martin H.

Hledate v zivote harmonii a trvale stesti?
Zkuste se podivat na http://chram.hyperlink.cz
Naleznete tam harmonizacni cviceni cchi-kung, tchaj-t'i,
... pribehy, testy osobnosti ...
... prislovi a neco z cinske kultury