Dotaz na MP3 prehravac

Bohumil Novacek Bohumil.Novacek
Středa Březen 17 12:11:11 CET 2004

Zdravim,

  kdysi jsme to resili postavenim karty, ktera sama dekomprimuje a
prevadi na audio,
zvladala to pak 386SX s vypnutym turbem (6MHz) a bez cache pameti (horsi
pocitac
na vyzkouseni jsem nesehnal) klidne i z disketovy mechaniky ve
vynikajici kvalite :)
Mel jsem problem s ovladaci pod windows, ale pod dosem to hralo v
pohode,
a clovek co k tomu delal ovladac pod linux si to nemohl vynachvalit.
No ale v dnesni dobe se asi uz nevyplati stavet neco takovyho s
nakladama
kolem 1500Kc. To je levnejsi nez 386ku pouzit nejaky vyrazeny pentium a
nejobycejnejsi
zvukovku. Ale preci to melo slusnej prevodnik, takze v kvalite si s tim
jen tak nejaka
zvukovka nezadala.

B.Novacek