Chytry vysavac BYLO: Roboti

Sanek, Martin HCZ martin.sanek
Středa Březen 17 12:11:11 CET 2004

Ahoj vyvojari :-))
Strasne nerad se do toho micham, protoze urcite nemam vedomosti na
podobny vyvoj, ale mame doma centralni vysavac a k tomu se da
za maly obnos prikoupit hubice. Ma dve LEDky a kdyz sviti cervena tak
se porad vysava prach, kdyz se rozsviti zelena je to O.K. Ptal jsem
se jak je to delane a bylo mi receno, ze se opticky snima prostor
v hadici. (kdyz je tam jeste prach tak je jina hodnota nez kdyz tam uz neni)
No tak to ja jen aby rec a myslenky nestaly.

Martin