Chytry vysavac BYLO: Robot

Jiri Reich jreich
Středa Březen 17 12:11:10 CET 2004

Preji dobry den:
Po precteni techto nekolika desitek prispevku se musim usmivat pod vousy.
Neco takoveho delam jiz asi 3 roky (s prestavkami). Vysledek je, ze jiz vim
co vsechno
jeste nevim :-)). Jelikoz mam nektere vysledky prace zverejneny na www, lide
me pisi a projevuji
svuj zajem o tuto problematiku podobnymi dotazy jako: nemate schema na
opravdu jednoducheho robota?
Aniz bych ze sebe chtel delat frajera, musim vas ujistit, ze neco takoveho
jako jednoduchy robot neexistuje.
Pokud to nekdy dodelam, tak naklady budou takove, ze si to nikdo za
vyslednou cenu nekoupi.
Jedna otazka, kolik chcete investovat do vyvoje? Nedavno jsem si to pocital
a za ivestovanou castku
by bylo temer mozne koupit ojety automobil. (presne cislo nechci
zverejnovat). Pokud nekdo ze zde
nadsenych lidi vytrva a dojde ve vyvoji dale nez k planum jsem pripraven se
podilet na vyvoji formou
VYMENY informaci. Jako prakticky uzitek takto zhotoveneho pristroje bych
videl ucast na nejake
soutezi robotu nez komercni vyuziti.
P.S. varianta vyuziti robota k "luxovani" je mozna snad jen pouzitim
rotacniho kartace
(prakticky vyzkouseno). Zde by se asi vyuzival efekt castejsiho uklidu pred
kvalitnim uklidem jednou
za cas.
S pozdravem
Jiri Reich