teflonovej tistak

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 12:11:08 CET 2004

Al profily jsem kdysi lepil obycejnym Epoxy 1200 k plne spokojenosti, jen
bylo treba lepene plochy lehce zdrsnit a nahrat fenem (aby Epoxy zridlo).
Dnes bych vsadil na sekundova lepidla od Loctite, pripadne navstivil
modelarskou prodejnu a nechal si poradit.
Na konstrukci manipulatoru vsech velikosti jsou ale asi nejlepsi specialni
tvarove profily z Al, viz napr. www.ulmer.cz
--
Rotta