datasheet 2SK389

Tomáš Pípal dargos
Středa Březen 17 12:11:08 CET 2004

Existuje mam takove tuseni ze se to vyrabi Zelme a jmenuje se to vodnik,
pokud si dobre pamatuju, tak stoji neco kolem 9 000. Bohuzel vodu nevidim
jako rozumne reseni  - nutna rucni vymena, nebezpeci plisni a pod. Takze by
asi nesel nechat vysavac vysavat kdyz odjedu na vikend. Docela se mi libi
princip, ktery vymyslel pan Dyson (http://www.dyson.cz).

Jinak toho robota vidim spis pro spolupraci s centralnim vysavanim:

Robot prijede, napichne se na rozvod. Tim mate k dispozici napajeni (tusim
ze 24V) a pri trose stesti lze resit komunikaci s nadrizenym pocitacem po
napajeni.

Navic pokud mam uvazovat o pouziti vysavace za  20 kkc, tak si radej 5
pridam a mam central. Nekde na inetu jsem videl jednotky od 15 kkc.

Roman K.

-----Original Message-----
From: Tom?? P?pal [mailto:dargos@seznam.cz]
Sent: Wednesday, July 25, 2001 1:46 AM
To: HW news
Subject: Re: Chytry vysavac BYLO: Roboti

v diskuzi jste se dostali k principu vysavani pres vodu. Princip uz tady
nekdo vysvetlil, je daleko lepsi nez pres papirove filtry.
Jednou nam nejaky podomni prodejce jeden takovy nabizel a ukazal v provozu,
za NEUVERITELNYCH 80 000,-.
Vi nekdo o nejakem takovem vysavaci za rozumnou cenu, do 20 000?