Externi modem ROCKWELL FM-56VT - help

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:11:07 CET 2004

Zkuste nejakym terminalovym programem do toho modemu poslat prikaz AT.
Odpoved by mela znit OK. Pokud tak odpovi, mate stesti (cislicova cast
funguje) a zbyva jen najit vsechny znicene soucastky v telefonnim obvodu.
Pokud neodpovi myslim ze nemate sanci. Leda snad pokud jsou vadne jen veci v
napajeni, cemuz moc neverim...

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Martin.Landa@pvt.cz [mailto:Martin.Landa@pvt.cz]
Sent: Wednesday, July 25, 2001 7:46 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Externi modem ROCKWELL FM-56VT - help

Mam takovej problem s modemem. Pri jedne bourcce modem ponekud odesel do
vecnych lovist. Ackoli blesk spalil dva rezistory 82ohm u telefonni pripojky
a com port na motherboardu, tak telecom pry dela mrtveho brouka. Je nejaka
sance, ze pujde modem opravit? Cely obvod pro pripojeni k telefonni siti je
odelen od zbytku modemu transformatorkem, relatkem a optoclenem (v teto
casti neni az na nekolik diod prilis mnoho polovodicovych prvku). Po zapnuti
modemu se nerozsvitila ani jedna kontrolka a po premereni jsem zjistil, ze
do ridici casti nejde napajeci napeti. Odpojil jsem tlumivku pro napajeni
ridici casti a znova to zapnul. Na desce se dost hreji dva io a to
"AIC:1563CN:1108E35" v DIL8 (v napajeci casti) a "97KX23T:GD75323" SMD 20
nozicek (hned u RS232). Ten druhy IO jsem pak taky odpojil od napajeni.

Nemate nekdo schema tohoto modemu? Nebo alespon odkaz?

Diky Martin