vir ?

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:11:07 CET 2004

Rekl bych, ze c je spravna odpoved. Fotak obvykle zadnou dalsi pamet nema, rozhodne ne v radu velikosti tech pametovych karet. Nekdo tu psal, ze na te CFlashce co mate ve fotaku je normalni souborovy system (snad FAT) a v nem normalni soubory. Takze kdyz strcite karticku do nejakeho (treba) PCMCIA adapteru, uvidite ji v systemu jako dalsi disk a na nem data..

Jiri N.