Vodni filtr

Jiri Drozd jirkonf
Středa Březen 17 12:11:03 CET 2004

  Vysavac bez filtru (vodni) mame doma. Voda je v nadrzce, do ktere je
ponorena trubka spojena s hadici kterou se vysava. Pak je tam asi vyveva,
ktera v teto nadrzce vytvari podtlak. Vzduch s necistotami tedy probublava
vodou. Jeste to potom de pres filtr na velmi jemne castecky (neco jako
vata), ktery se ale cisti jenom tak, ze se vynda a vyprasi.

JIRKA

P.S. to co popisuju se tusim menuje Vodnik a vyrabi to Zelmer

----- Original Message -----
From: "Lubor Otta" <butan@geoinvest.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, July 24, 2001 3:53 PM
Subject: RE: Chytry vysavac Vysavani vodou

> Byl tu dotaz na vysavani do vody, bez filtru. Jeden takovy vysavac jsem
videl a princip muzu prozradit. Ta voda proste viri, proudem vzduchu a ucine
pohlcuje prach i vetsi necistoty. Problem je jak tu vodu, nebo spis roztok
spiny udrzet uvnitr vysavace. Reseni ktere jsem videl vyuzivalo odstredive
sily. Vzduch do vyfuku vysavace musi projit rotujicim bubnem, jeho plastem
dovnitr. A ten plast ma v sobe drazky uzsi nez milimetr a hluboke asi
3?milimetry. A pri vhodnych otackach toho bubnu i ta nejmensi kapicka vody
dosene na stenu drazky a otdtud ji odstrediva sila vrati zpet, tedy vne
bubnu.