Chytry vysavac BYLO: Roboti

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 12:10:59 CET 2004

Mam doma dynamo z MIGu 19, 27V 200A, to ma uhliky
konstruovany tak, ze pokud by se tocilo opacnym smerem,
tak by asi dlouho nevydrzely.
Misto kolmo jsou pod uhlem asi 30 stupnu.
Pokud s nim zacnu otacet na opacnou stranu, tak to zacne
vydavat velmi neprijemny zvuk.
JInak podobnou vlastnost ma vetsina dynam, "zvyknou" si na urcity
smer otaceni a ten druhy jim pak nedela dobre.

	Slavek