Chytry vysavac BYLO: Roboti

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:10:58 CET 2004

Domnivam se, ze pokud na motoru neni striktne uveden smer otaceni, pak je
obousmerny. Polarita je vyznacena predevsim proto, aby bylo zrejme, kam se
motor bude po privedeni napajeciho napeti otacet. Zalezet ovsem bude i na
konstrukci; takovemu bezkomutatorovemu motoru to bude zrejme celkem jedno.
Zkuste kontaktovat Buehler, Maxon ...
--
Rotta