Re: Vypalovacka Philips

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:10:56 CET 2004

Též jsem zaregistroval Philipse v Makru. Jem mam u Makra a
elektrotechniky špatnej pocit. Asi před rokem a půl jsem si tam
pořídil komplet, zvukovka + reprobedny + joystik (Výrobce -  Genius).
Výhodná koupě  - za cca 1250 s DPH.  Reprobedny to byly ty
nejlevnější – to jsem věděl, zvukovka nemá osazený výstupní zesilovač
– to jsem zjistil až při pohledu na desku, joystik pořádně nefunguje
do dneška – takovou dekoraci jsem si koupit nechtěl. U teevizí vím,
že jsou specielně montované pro velkoobchodní řetězce. Po dotazu na
Philips zastoupení s televizí prodávanou v Makru nic nechtěli mít.
Dle označení tvrdili, že to neni standartní model a jsou v něm nějaké
jiné díly – prostě likvidace zbytků. Dle mého, u techniky Makro nemá
výhodnou cenu pro vělké nákupy, spíše pro výhodnost okamžitého
nákupu..
  Také chci investovat do domácí vypalovačky, rychlost vypalování pro
mne neni zas tak klíčová, spíše cena a možnost pálit nestandartní CD.
Zatim rozumnym kompromisem mi zní Mitsumi 4805 TE za 4200Kč + daň. Na
stránkách www.computershop.cz.

Radek

Co davaji v TV? http://tv.seznam.cz

Daląí informace o konferenci Hw-list