AW: Auto run na CD

Marian Duris duris
Středa Březen 17 12:01:23 CET 2004

zdravim,

ja som to kedysi urobil velmi jednoducho tak, ze som z nejakeho CD, ktore sa
automaticky spustal zobral ten konfiguracny subor autorun.inf, pozrel sa, co
vyvolava za program (bol to xy.exe v hlavnom adresari toho CD) no a tie dva
jednoducho skopiroval na moje CD. Pokial by vadil nazov, jednoducho
premenovat. Skusal som to na par PC a pokial bolo aktivovane automaticke
spustanie, tak sa to aj spustalo.