IDE > CF adapter

Petr Both pboth
Středa Březen 17 12:01:23 CET 2004

Taky bych se pridal trochu do diskuze.
Podle mne zalezi, o jaky adapter se jedna. Pokud jde opravdu jen o pasivni
adapter,
který pracuje v tzv. TRUE IDE mode, tj.
draty jsou propojeny přímo z IDE signálů na prislusne signaly na CF, pak je
odpojovani
CF za chodu "nekorektni". Co to udela ve skutecnosti, to netusim. Naproti
tomu
napriklad PCMCIA konektory nemaji signaly propojene primo, ale jsou oddeleny
hradly
a tim je zajisteno fungovani i po zapojeni za tepla. Napriklad signal RESET
je na
PCMCIA konektoru invertovany proti signalu reset na IDE kabelu atd. atd.

Toz tak. Podrobnejsi dokumentace k IDE problematice je napr. na
http://www.t13.org.

Zdravim

Petr Both

-----Původní zpráva-----
Od: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]za uživatele Martin
Patka
Odesláno: 2. července 2001 21:23
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re: IDE > CF adapter

Zdravim,

> nevite nekdo , kdyz si udelam IDE na CF adapter zda je mozne CF karty
> pripojovat i za behu pocitace na tento adapter ?

elektricky ano, ale file-system pocitace se s tim asi nevyrovna.

Pod linuxem staci:   umount -> vymena -> mount,  pokud se z toho bootuje
do RAM-disku, tak CF ani neni pri provozu namontovan....

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin