Napajeni+DATA po 2 dratech

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 12:01:22 CET 2004

Hmm, na ten rozhlasovy rozvod bych si dal pozor. Co jsem vzdy videl, tak
je to oddelovane trafama, ktere neprenesou vyssi frekvence. Take jsem
pochopil, ze tech zarizeni tam bude vic - problemy se synchronizaci
(master - slave nebo neco jineho?) pri vysilani vic vysilacu naraz se
nemusi domluvit nikdo s nikym. datasheety - nevim, nejsou potreba, mrknete
se na questlink na ten cmos pll, na ten napajeci drat to dostanete tak,
jak to tady jiz nekdo prezentoval - tranzistorem modulovat odber proudu.
Na strane demodulatoru musite mit adekvatni pasmovou propust, ktera vam
ponecha tu cast spektra, ktera je pro vas zajimava. jeste takova
malickost: davejte pozor na vlastni modulovany proud. pokud pouzijete
nektera takova ta mala trafka, pri vetsim odberu na nich poklesne napeti a
tim samozrejme ovlivni i napajeni vlastniho modulatoru a demodulatoru.
Pokud napeti napr. na 7805 poklesne na nejakych 6-7 voltu, prestane vam to
fungovat. ale to jiz predpokladam ze takove veci znate.
d.