Ctecka mg karet

Orius Orius
Středa Březen 17 12:01:22 CET 2004

Dobry den,
trochu jsem si s tou cteckou hral a zjistil jsem ze:
1 drat je vystup, 2 draty jsou vstupy a ostatni je napajeni. Zkousel jsem
cist starou bankomatni kartu ale na vystupu se nic neobjevovalo i kdyz jsem
vyzkousel vsechny kombinace na vstupech. Pouze v jednom pripade po
inicializaci ctecka cosi vysypala, ale zcela nezavisle na karte. Na
konektoru od snimace lze najit (krome napajeni) take datovy a hodinovy
signal z karty a signal o pritomnosti karty ve snimaci.
Domnivam se, ze ctecka ocekava na karte data v nejakem "svem" formatu a
pokud tam najde neco jineho, ignoruje to.

Zaslete mi, prosim, obsah te EPROMky, je-li to mozne.

Diky
Daniel Smid
ORIUS@atlas.cz

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of
Miloslav Kazda
Sent: Tuesday, April 17, 2001 7:05 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Ctecka mg karet

Ahoj
mam tady ctecku magnetickych karet firmy Unisys France. Je to trochu
prehistoricka ctecka, ale rad bych ji nejak zprovoznil. Uvnitr je
I8032 a nejake dalsi logicke obvody. Nevite nekdo protokol kterym tato
ctecka komunikuje s okolim? Moc se mi nechce disasemblovat program
ktery je v epromce vedle. Z mych pokusu soudim, ze se jedna o nejakou
seriovou komunikaci v logice TTL (po zapnuti jsou na jednom dratu
jakasi data, ale jelikoz neznam format....).

Miloslav Kazda
                                   mailto:miloslav.kazda@volny.cz

P.S. Je to typ Villers-Ecalles