Napajeni+DATA po 2 dratech

Jiri Libra kolibrik
Středa Březen 17 12:01:22 CET 2004

> Nebo lze pouzit napr. ST7537 urcenou pro power line modemy (jestli to tedy
> neni kanon na vrabce)
> T.M.

No, ten je ale delanej pro prenos po 220ti, ne? Ikdyz by mozna pouzit sel,
ale asi to kanon je. Jinak, co se tyce transformatoru, pokud tam nekde jsou,
tak se muzou vyradit.

>No ja jsem to delal tak, ze jsem prepinal napajeni a pak seriovou linku.
>Napajeni nabilo ve vsech stanicich kondenzatory pak se to vsude preplo na
>seriovou linku a master zacal poptavat spojeni s prvnim slave, potom z
druhym
>a tak dale.
>D.B.

To zni zajimave. Jak byla zarizena synchronizace toho prepinani? A jak velky
byly to kondiky a na jak dlouhe "vykecavani" to vydrzelo?
J.L.