Re: Mereni proudu v automobilu

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:01:20 CET 2004

C520D funguje dobře, ale je stará, neperspektivní a připadá mi docela drahá. ADM2001 je postavený na 7107 (třia a  půl místný LED A/D převodník).  Podobnou stavebnici prodávaj na www.ges.cz včetně tištáku a schémata. Hlavně bych měl obavu, zda měřák nebude courat při dosti vysokých změnách teplot v autě – doporučuji odzkoušet.
 Podívej se na firemní listy, hledej 7106, 7107 či 7109. Nenajdeš-li, tak dej vědět, mrknu se doma a něco pošlu.

Radek

Dne 10. červenec 2001, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Jeden znamy si chce postavit do auta ampermetr s dvema
> sedmisegmentovkami LED. Potrebuje merit proud, ktery tece do baterie pri
> jizde (tzn. dobijeci) a proud, ktery se z baterie odebira pri zastaveni
> vozidla, ale pri napr. rozsvicenych svetlech (tzn. vybijeci). Ma jiz
> vytvoreny bocnik, na kterem je pri pruchodu proudu cca.50 A ubytek
> napeti cca. 40 mV. Potrebuje tedy postavit voltmetr se dvema cisly v
> rozsahu 0-100 mV s rozlisenim 1 mV a s indikaci polarity
> (dobijeci/vybijeci proud). Napada vas nejake schema. Zkoumali jsme C520D
> [...]

Poteste sve oci pohledem na krasu: http://www.akty.cz
- ladne tvary zenskeho tela v umeleckem podani.

Daląí informace o konferenci Hw-list