Mereni proudu v automobilu

Peter BROSTL pbr
Středa Březen 17 12:01:20 CET 2004


v niektorom AR, asi rocnik 97 vysla elegantna konstrukcia modulu s 7107,
staci napajanie +5V, ma to menic na zaporne napatie, myslim ze to meria i
zaporne.
Mam z toho postavene 3 kusy, som s tym celkom spokojny.
Co sa tyka nepresnosti vplyvom teploty, asi by to chcelo presnejsie odpory
na vstupny delic (metal???)

PBr

*********** REPLY SEPARATOR ***********

On 10.7.2001, at 13:24, Petr Simek  wrote: 

>On Tue, 10 Jul 2001, radek kasal wrote:
>
>> C520D funguje dobře, ale je stará, neperspektivní a připadá mi
docela
>> drahá. ADM2001 je postavený na 7107 (třia a  půl místný LED
A/D
>> převodník). Podobnou stavebnici prodávaj na www.ges.cz včetně
tištáku a
>> schémata. Hlavně bych měl obavu, zda měřák nebude courat
při dosti
>> vysokých změnách teplot v autě – doporučuji odzkoušet.
>>  Podívej se na firemní listy, hledej 7106, 7107 či 7109.
Nenajdeš-li, tak
>> dej vědět, mrknu se doma a něco pošlu.
>
>Videl bych jeden problem - 
>
> C520D meri od -99mV pres nulu do 999mV a staci ji jedno napajeci napeti
> +5V, nula je spolecna napajeci i merici.
>
> 7106/7 ma merici nulu nekde uprostred napajeni takze potrebuje napajeci
> napeti obou polarit - tedy i zaporne pod merici nulu 
>
>Takze pokud by mel bocnik 1A~1mV a dal ho do nuly, mohl by tou C520D
>merit primo, LED displej umi taky jako 7107 a stacilo by napajeni +12V
>pres stabilizator 7805. Pripada mi to s C520D jednodussi.
>
>> Radek  
>
>*------------------------------------------------------------------------*
>|                          Petr Simek   APS JU                           |
>|                             psimek@jcu.cz                              |
>*------------------------------------------------------------------------*





Daląí informace o konferenci Hw-list