Co dovede mobil - mozna trochu OT

Galuszka Jan ing. jan
Středa Březen 17 12:01:19 CET 2004

Byl to Fiat Uno 1990 r.v., bez elektroniky, standardni civkovy cyklovac

Jel jsem jako sofer a vyjizdeli jsme od Rohlenky v Brne. Spolujezdec
telefonoval - byl to uplne prvni typ mobilu NMT, vykon asi 20W ?? a mne
prestaly fungovat blinkry. Myslel jsem, ze to je zavada na blinkrech a uz
jsem se bavil, ze otevreme okna a po Brne budeme jezdit jak na kole a
vytahovat ruce z oken.
Jak kolega domluvil, vse se vratilo do poradku.

Neumim si predstavit, co by to udelalo s nejakou elektronikou citlivou.

Mozna ze nekterym ctenarum HW je treba rici, ze prvni mobily byly trochu
"gabaritni (tezke)", vykony byly 7W (Nokia 620) a nektere 20W, vaha 5 a vice
kg, a dalo se telefonovat na letisti ve Vidni v ceske siti. Melo to vyhodu,
ze se blbe zapominalo mobil, nebot jeho vahu BYLO ZNAT !!!

Ted jsem si uvedomil chybicku v puvodnim prispevku - u mysi mi lezela Nokie
6210 a ne 620.

S pozdravem
          ing. Jan Galuszka (0603-531605)

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
Tel/fax: +420-69-6425819, mobil: +420-603-531605, E-mail:
FANDA@ELEKTRONIKA.CZ ,  WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802