dokumentace

Ing. Erik Mádle madlee
Středa Březen 17 12:01:18 CET 2004

Ceske stranky venovane PICum jsou treba tady:
http://www.mujweb.cz/pocitace/doveda/index.htm

Pokud jste ale uplny zacatecnik, tak vrele doporucuju
knizky z BENa (http://www.ben.cz) od J. Hrbacka.
Ja kdyz zacinal tak jsem prostudoval tyto:
-Mikroradice PIC16CXX a vyvojovy kit PICSTART
-Programovani mikroradicu PIC
-Komunikace mikrokontroleru s okolím 1
a celkem mi to pro zacatek stacilo.

Dal jeste BEN vydal:
-Ucebnice programovani PIC
-Komunikace mikrokontroleru s okolím 2

Mimochodem pri mem rozhodovani zda se naucit PICy
nebo ATMELy prave rozhodla existence techto knizek,
k ATMELum je jich dnes v cestine dostupnych mene.

Erik Madle
LFUK-HK
mailto:madlee@lfhk.cuni.cz

---