Co dovede mobil - mozna trochu OT

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:01:18 CET 2004

Ahojte,

ked ste tu uz zacali tuto vcelku zaujimavu temu, tak sa pridam.

>byt

Co dodat?! Podla standartnych noriem je vzdialenost pri testovani antena -
zariadenie : 1m, 3m, 10m...

>Bohuzel v tomhle pripade se s tim neda nic delat. Mobil s nizsim vykonem je
>nanic, a plechovy stineni do mysi tezko udelas. Ten obvod, co tam je
>(vetsinou
>zakaznicka verze PICe) ma proste velkej vstupni odpor. Jediny co by mohlo
>pomoci
>jsou odpory mezi vstupni piny toho obvodu a napajeni, aby se vstupni odpor
>snizil. Ale to by zase mohlo mit neblahej vliv na citlivost fotodiod.

Trochu by som si dovolil polemizovat. Myslim si, ze to pojde spravit aj inak
ako znizenim vstupneho odporu (ved co ineho uz cloveku ostane napr. pri
INA116), aj ked je to tiez mozna cesta. Vela sa toho nezmeni a citlivost
zostane. Chce to nieco navyse a dosledok toho je to, ze sa potom oplati uz
rovno kupit "lepsiu" mys.

Ale ze se
>to naindukuje i do toho automatu na listky, ten je kovovej a urcite by se
>dal
>udelat odolnejsi.
>Nekolikrat jsem videl v Praze v MHD, jak chlapek telefonuje a pobliz hlavy
>telefonem ma takovou tu zlutou vec na oznacovani listku. A najednou se ozve
>"jehlickovej" zvuk, jako kdyby tam nekdo cpal listek :-) stavalo se to z
>pocatku, ted uz jsem to dlouho nevidel.

Myslim, ze ta firma uz o sebe hrdo prehlasuje, ze ma zvladnutu technologiu
EMC...

>Jeden clovek z FELu vypravel, ze jeli s kolegou po dalnici, kolega zacal
>telefonovat kufrikovym MNT, a najednou se zamkly centraly, vypnul
>imobilizer
>zacla houkat sirena a neslo to vypnout. Jeste ze auto nemelo airbag.
>
>Tomas

Krajsia prihoda: parkovali ste uz zdarma?

A.