Rele V23042-B2355-B201

David.Rocek@infineon.com David.Rocek
Středa Březen 17 12:01:17 CET 2004

Dobry den jeste jednou ,

myslel jsem, ze tato konference je urcena pro prinosne prispevky a ne na vylevani pocitu jednotlivych prispevatelu. Pokud se podivam na prispevek p.Landmana nevidim v nem zadny uzitek pro dane tema, jen posmech nad nasi situaci, kterou ale bohuzel presne nezna. Proto jsem takto reagoval.

Omlouvam se za plneni konfery a slibuji, ze je to muj posledni prispevek na toto tema.

Rocek David
Purchasing
Infineon Technologies Trutnov s.r.o.
Komeskeho 821