uprava vstupniho signalu

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 12:01:16 CET 2004

Mam tu ubastleny citac pro mereni frekvence, periody, pomeru dvou frekvenci,
casoveho useku mezi impulzem na jednom a druhem vstupu a citani pulzu. Zatim
to je jen na nepajivym poli, ale docela dobre to chodi. Je to postaveno na
uz dost starem obvodu ICM7226A, ktery se mi tu dlouho valel v supliku, a
cita to jen do 10MHz. Ale do vf moc nedelam a na ladeni neceho s jednocipem
a pod. je to dle meho nazoru docela uzitecne.
Ma to vstupy priblizne TTL reagujici na sestupnou hranu. No a tady bych
potreboval poradit:
Hledam nejake dobre jednoduche zapojeni vstupu, pro moznost pripojeni jak
digitalnich tak analogovych signalu s prepinatelnou polaritou.
Par veci me uz napadlo, ale bud se mi to zda prilis slozite, nebo neprilis
univerzalni.
Verim tomu, ze existuje neco hotoveho, nebo pripadne zapojeni jiz lety
proverena.
Zakladni pozadavky:

Co nejsirsi rozsah vstupnich napeti.
Co nejvetsi vstupni impedance.
Rychlost vyhovujici pro 10MHz, ale radsi vice kvuli moznosti pridat do cesty
preddelicku.

Dekuji mnohokrat

Jakub Ladman