klavesnice a mys

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:01:14 CET 2004

  Zdravim!

  Ak som dobre pochopil, chcete to asi na zabezpecenie pocitaca
pri jeho bootovani - aby sa nedalo pomocou klavesnice dostat ani
do BIOS-u. Dufam, ze sa to nepozaduje za jazdy: v strede behu
programu pod Windows zrazu zakazat pristup ku klavesnici a mysi
(aj ked toto by sa dalo s VxD driverom).
  Pri tom bootovani je potrebne najlepsie urobit kartu s vlastnym
BIOS-om, ktory sa spusta ako prvy (ako napr. BIOS videokarty).
Tento program na karte (BIOS karty) by zakazal prerusenia (aj
vsetky : cli) a cakal by na vsunutie cipovej karty s opravnenim
spustenia pocitaca. Potom po teste cipovej karty by prerusenia
povolil (sti) a pocitac by nabehol dalej ako pri normalnom boote.
 Ak to pozadujete takymto sposobom - tak som to pochopil ;-) ,
treba iba spravit soft a dat ho na ISA kartu (jedna (E)EPROM-ka).

  S pozdravom
                          Igor

-------------------------
Ing. Igor Cesko