Zabezpecovaci zarizeni pro kolo

Ing. Jiří Vojtek j_vojtek
Středa Březen 17 12:01:13 CET 2004

Nemusis nic zkoumat, takoveto zarizeni je klasifikovano jako automaticka
zbran a je u nas zakazano.
Znam i pripad, kdy mel znamy v aute sirenku (asi 120dB) a ta osolila
zlodeje, ten dostal infarkt a znamy dva roky na podminku:-(( Proste jsme ve
state, kde se chrani hlavne lumpove pred slusnymi obcany.
Zdravim J. Vojtek

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Kollar
Pavol
Sent: Monday, July 16, 2001 10:06 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: RE: Zabezpecovaci zarizeni pro kolo

> To ale neresi odvezeni kola dodavkou, jak se stalo ted
> nedavno kamaradovi.
V tom pripade nahradit dymovnicku malym rucnym granatom :)))

Ale aj tak sa mi to nezda s tou trestnou zodpovednostou pri uraze. Ked
mi niekto ukradne auto a este aj havaruje, tak nemozem za to ja ze
zlodej havaroval. Ak na bicykli bude jasne viditelny napis ze "je
chraneny zabezpecovacim zariadenim a pripadna manipulacia moze sposobit
uraz", tak by som mal byt dostatocne kryty, no nie?
Normalne ma to zaujima. Stalo by za to dat to preskumat viacerym
pravnikom.

PK.