Zabezpecovaci zarizeni pro kolo

Petr Nehasil petr
Středa Březen 17 12:01:13 CET 2004

"Ing. Pavel Poucha" wrote:

> Nejlepsi urcite bude nejaka kombinace mechanickeho a elektronickeho
> zabezpeceni. Elektronika Vam musi oznamit, ze se nekdo snazi kolo ukrast a
> nez pribehnete, musi vydrzet mechanicke zabezpeceni. Takhle se to dela i pri
> zabezpeceni objektu.

Teda prominte OT.....
Ukazte mi neco co by vydrzelo. Mel sem privazany dve kola k sobe, obe k plotu.
Ocelovym lanem o prumeru 1cm. Oka na nem byly navareny, zamek mel atest o
odolnosti.
Darek z vystavy z NSR. Vypadal dooost bytelne. Cely to vazilo skoro kilo.
Stacily 3min... plot zustal jak byl.

> Ale stejne to neresi veci, co se daji odmonovat..... mam uz 3. blikacku a 2.

> sadu naradi...

Smesny proti 30.000 za kolo. Stejne to sundavam a davam do batohu.

> S pozdravem
> ing. Pavel Poucha

Taky se mejte fajne
                     Petr Nehasil