Roboti

Petr Vasek petr.vasek
Středa Březen 17 12:01:08 CET 2004

>Tohle uz jsem videl v televizi v reportazi z nejake vystavy. Take jsem
>videl - dokonce ve skutecnosti - sekacku na travu, napajenou solarnimi
>clanky, ktera sama jezdi na vymezene plose a seka travu (kdyz jsem ji videl,
>tak nesekala, asi proto, ze zrovna nesvitilo slunce).

Taky se chystam casem na nejakyho inteligentniho robota.
Mel by to byt vysavac, ktery jezdi po dne bazenu a vysava
usazeniny. Mel by umet vysat bazen a zaparkovat se.
Po elektricke strance zrejme zadny problem, ale mechanicky,
hlavne vodotesnost, to bude docela orisek.

Napajeni predpokladam z olovenych akumulatoru, jeste jsem ale
nedelal vypocty, kolik by to muselo mit s sebou energie.

Po odvedene praci by se mu vzdycky za odmenu vymachal pytlik
a pripojil by se k nabijecce.

Existuje to jako profi zrizenicko, ale stoji prez 100 kKc.

Nevyrabel jiz nekdo z pritomnych neco podobneho?

Masinka