Pozor na GM

Michal Krestan krestan
Středa Březen 17 12:06:16 CET 2004

> Musim si prisadit ze u GM se nakupuje DOST obtizne. (Brno) Obsluha bejva
> neochotna (to je v lidech) a zasobovani spatne ( to taky).
> Treba 3 tejdny nemaj MAX232 !!!!!
> Kluk hrabne do supliku a rekne nemam. za tejden zase. a zase.......
> Fronty uz nebejvaj tak velke coz o necem vypovida.

jak tak sleduju toto tema, musim se take pridat. Ja jsem asi tak pred mesicem kupoval v GM nejaky TDAcko. Obycejny NF zesilovac 2x5W. Kdyz jsem to soupnul do aplikace, zjistil jsem, ze to nejak nechodi. Prvni muj dojem byl, ze jsem ho odpravil, ale on uz od zacatku nemel zadny odber proudu ani uA. Tak jsem ho vyndal a zacal promerovat. No neveril jsem tomu, co jsem zjistil. Nejspise se nekomu ve vyrobe podarilo ten obvod otocit o 180 stupnu vzhledem k vyvodum. Vysledek byl takovy, ze vsechny vyvody byly ve vzduchu a nikam uz uvnitr pouzdra nevedly;-)

		Michal