MP-01

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:06:14 CET 2004

Ja mam MP01 doma a resil jsem u toho nahradu hrotu. Nakonec jsem tam nejak
(uz ani nevim jak) nabastlil hrot z ERS50. Nedaji se nekde k MP01 sehnat
original hroty? U te letovacky jsem mel problem s kapacitnim (unikovym)
proudem trafa. Sahnul jsem hrotem do prijimace DCF a prijimac nevydrzel. U
toho trafa se nenajde bod, ktery by sel uzemnit, aby pajedlo melo nulovy
potencial. Jedine uzemnit trubicku pajedla (samosrejme pres odpor). Jenze to
bych musel vymenit snuru. Nezabyval se tim nekdo?

Andel