Snimac pro hudebni nastroj

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:06:14 CET 2004

Kdysi, kdyz jsme jeste meli folkovou kapelu, jsme zkouseli prilepit ledacos
na desticku a tu pres zvykacku prilepit na kytaru..
1. Krystal z prenosky (uz je to hodne davno) - nejde lepit epoxidem, nacuca
tuzidlo a nefunguje
2. kremikovy tenzometricky cip - prilis maly signal
3. desticka z pipatka - uz nevim, co se jim na tom nelibilo
4. kupovany kontaktni snimac
U vseho byl zvuk akusticke kytary o dost jiny nez pri snimami mikrofonem a
byl silne zavisly na umisteni a na kvalite nalepeni. Nakonec jsme dovnitr
davali elektretovou vlozku a bylo to tak mozna nejlepsi.
                                                                Andel

> Muze mi nekdo poradit,
> jak se delaji snimace pro strunove hudebni nastroje?
> Videl jsem v obchode cosi jako "pipak z hodinek" s oboustranou samolepkou,
zastriknuty v plastu. A navim jestli za tech 500Kc co to stalo dostanu neco
vic nez ten piezo-menic. Vyrabi nekdo takove platky z piezokeramiky
optimalizovane na snimani vibraci, s rovnou charakteristikou?