Eagle-jak na rastr

Bronislav MAREK marekb
Středa Březen 17 12:06:14 CET 2004

Pri navrhovani desky v Eagle me vznikl problem.
Nez se zacnou rozmistovat pouzdra, Eagle nastavuje rastr na tusim 1,27mm
a v nem "drzi" jednotlive prvky.
Mam pouzdro ktere sem potreboval umistit presneji - na svislou osu.
Prepnul jsem rastr na nejjemejsi, presunul pozdro a zapomel jsem vratit
"default"
Potom jsem jeste hejbal jinejma pouzdrama.
Problem je ze zadne pouzdro se kterym sem pohyboval uz nedokazu vratit
do rastru 1,27 a pri DRC vyskacou OffGrid chyby - pripadne autorouter
vubec neprovede propojeni.

Dokaze me nekdo poradit jak "umravnit" pouzdra (skupiny) zase do rastru
1,27mm ?

diky