rozpoznavanie obrazu

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 12:06:14 CET 2004

prahovani se da udelat primitivnim programkem napsanym temer v
jakemkoliv jazyce. problemy bych videl spise na urovni dalsiho
zpracovani, ale neni to nic co by nebylo resitelne jakymkoliv
programovacim jazykem. docela se mi zamlouval navrh s pouzitim ocr
programu, protoze to je nejvic zabavy za nejmin penez (pokud tedy
pocitam ze ten program taky musi nekdo napsat a to take neco stoji).
d.