Moduly 443.92 MHz

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 12:06:11 CET 2004

At 16:24 3.1.2001 +0100, steppetr@seznam.cz wrote:
>Zdravim konferenci. Ma nekdo zkusenosti s moduly od fy AUR'EL (nebo i od
jine) , mam na mysli zapojovani, provoz,
>zvyseni vykonu, kde se daji koupit, atd.

Ja je pouzivam ve spojeni s kodery/dekodery UM3758 a funguje to perfektne.
Moduly prodava Enika Nova Paka. Vykon jsem nezkousel zvysovat, zatim mi
stacil. Ale postavit koncovy stupen by asi problem nebyl. Anteny jsem pouzil
smerove - YAGI, vlastni vyroba. Prijimac jsem pouzil ten nejdrazsi superhet.
Vystup z nej jsem musel tvarovat operakem, jinak mi to nechodilo.

S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv