FW: TR-4805

Peter Bosnak peter
Středa Březen 17 12:06:10 CET 2004

-----Puvodni zprava-----
Od:	Peter Bosnak [SMTP:peter@centron.sk]
Odeslano:	4. januar 2001 15:43
Komu:	'hw-news@list.gin.cz'
Poedmit:	TR-4805

 Dobry den.

 Uz som tuto prosbu asi pred rokom na tomto mieste zverejnil ale bez
uspechu.
 Nutne potrebujem schema (servis manual) od madarskeho meracieho pristroja
(snimaca charakteristik tranzistorov) TR-4805.
 Je to velmi dobry pristroj ale niekde mi tam preraza Uc,takze mozem merat
prechody len do cca 30 V.Uz som to dvakrat otvoril ale je to tak
komplikovane,ze si bez schemy na to netrufnem.
 Tiez by mi pomohlo,keby niekto poznal internetovu adresu na vyrobcu.
Predtym sa to tusim volalo Hiradastechnika.Alebo ine madarske adresy
suvisiace s elektronikou,bastlenim,servisom.
 Tomu,kto mi pomoze,budem strasne zaviazany.

                                                                   Peter