Drat s pajitelnou izolaci

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 12:06:09 CET 2004

Jirka wrote:

>   Dobry den,
> nektere smaltovane dratky jsou primo pajitelne. Tim myslim ze smalt nemusite
> nijak skrabat ci trapit novodurem, jen pocinujete a pripajite. Na

 Tu bol dotaz na drat so silikonovou izolaciou.

> Naopak nektere smaltovane dratky bez oskrabani nepocinujete ani za zlate
> prasatko... Novodur jsem nezkousel, ACYLPIRIN jsem kdysi (v ranych
> zacatcich) pouzival misto kalafuny.

 No tak acylpirin misto kalafuny si teda vobec neviem
predstavit.

P.S. Patram stale po tom drate, prave dnes som narazil
na stopu, dufam, ze sa mi na buduci tyzden podari
pokrocit. Aj mne sa uz zasoby stencuju. Inac, je to
drat, ktory bol povodne urceny na 'ovijane spoje', ak
si to niekto este pamata, mal silikonovu buzirku a
postriebreny (alebo dokonca) strieborny drat v strede.
A ten drat je strasne odolny proti ohybu, preto sa
pouziva napriklad na pokusne dosky.

Ked zistim zdroj dodavok, samozrejme poslem adresu.

--
b w d