pamet

franc@elsaco.cz franc
Středa Březen 17 12:06:07 CET 2004

Michal Krestan wrote:

> Nevite nekdo o pameti, ktera by se vyrabela v SMD a byla to SRAM 32x8 bitu? Potreboval bych, aby byla co nejmensi a hlavne co nejlevnejsi. Muze byt i o neco vetsi, ale nechci pouzivat nejakou 32kb, nebo vice, kdyz mi staci jen 32x8.
>
>                 Diky
>                         Michal

nejmonší v současné době nabízenou jsem viděl 8kx8 typ 6264, a i kdyby nyly menší, levnější už asi nebudou, tato stojí
zhruba 50Kč v GM a i ty už nabízí do vyprodání zásob.
Ceny totiž určuje do značné míry pouzdro
Jindřich Franc                    mailto:franc@elsaco.cz
ELSACO - Ing.Jindrich Franc       http://www.elsaco.cz
Jaselska 177, 280 00 Kolin 3      http://www.promos.cz
tel.: +420 321 727753
fax.: +420 321 727759             můžete mi psát i česky ISO-8859-2