Shanim procesor - OT

Mick mjfox
Středa Březen 17 12:06:01 CET 2004

Tak si sežeň Cyrix tak 300 MHz a nebo nejbližší možnej rychlejší, pokud bude
mít 2,8 V napájení - jako na tom mainboardu, tak zas takovej problém nebude
ho tam použít. Jednou jsem provozoval Cx6x86 MII-300 v boardu, kterej byl
tak do 200MHz a ještě intel. Akorát jsem tam přiletoval ještě jeden odpor,
aby byl násobitel takovej, aby frekvence byla 300. Intel Pentium má totiž
uvnitř snad dva pull-up rezistory - na každym vstupu pro násobitel. Zatímco
Cyrix měl jeden pull-up a jeden pull-down.

Pavel Kadečka.

----- Original Message -----
From: Jiří Škopík <jiri.skopik@csadinvest.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, January 12, 2001 6:56 AM
Subject: Shanim procesor - OT

Omlouvam se za OT, ale odesel mi tady v jednom pocitaci procesor 6x86
200MHz. Sehnat novy je ale tezsi, nez jsem si myslel. V obchodech uz nejsou
a v bazarech jeste ne. Je to deska AOpen AP59S a pasuje tam Pentium, Pentium
MMX, K5, K6, 6x86, M2, IDT, tak do 300MHz. Nevite nekdo, kde se da v okoli
Zlina sehnat, nebo nema nekdo na prodej? Asi bych ale potreboval doklad.
Jiri Skopik