Ako nastavit CD prehravac

Břetislav Kabrhel kabrhel
Středa Březen 17 12:06:00 CET 2004

Ivan Feno píše:

> Prajem dobry den,
> Vlastnim CD prehravac SHARP DX110. Vyrobeny 96, moc nepouzivany.
> Casom zacal mat problemy s detekciou CD, pripadne s prehranim prvej stopy.
> Niektore "palene" CD cita lepsie ako originaly.
> Mechaniku som vycistil, premazal, optiku vycistil, je to trosku lepsie, ale
> nic moc.
>
> Problem bude asi v nastaveni elektroniky, pripadne vo vyladeni trackovacieho
> regulatoru. Dufam ze laser uz nie je "za svojim horizontom".
>
> Neviete mi prosim poradit ako to nastavit, pripadne ako zistit kde je
> problem?
> [...]
 Ja jsem mel podobne problemy u CD-Rom mechanik do pocitace, ovsem vzdy
se jednalo o spatne cteni nekterych CD-R no-name medii doma vypalenych i
zvukovych, nebo pri cteni CD-RW. Vzdy mi pomohlo mirne pootoceni trimru
na plosaku na laseru, jen se to musi delat velmi opatrne a po kazdem
pootoceni zkouset cteni mechaniky. Je samozrejme nutne mit cistou optiku
laseru. Je to asi drasticky zpusob vuci laseru ale zatim jsem tak
rozchodil mechaniky Mitsumi, Vuego a Creative-infra. Jednalo se o starsi
mechaniky pouze pro cteni 8x az 16x.
	S pozdravem  Bretislav Kabrhel