Keil - nesmyslne chybove hlasky v INCLUDE taky dotaz

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:05:58 CET 2004

This message is in MIME format. Since your mail reader does not understand
this format, some or all of this message may not be legible.

------_=_NextPart_001_01C07F8A.7729B3D0

Ja mam podobny problem. Pokud vlozim kod pomoci include, je tento kod
kompilovan od adresy 0000H cimz prepisuje predchozi kod. Tuto pocatecni
adresu je mozno sice zmenit, ale to neni to prave orechove. Moje puvodni
predstava byla, ze ten kod plynule navaze na ten predchozi. Nevite nekdo,
jak to udelat?

Omlouvam se za HTML, jeste jsem neprisel na to, jak to na serveru vypnout.

	Martin - OK1UGA

------_=_NextPart_001_01C07F8A.7729B3D0

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 3.2//EN">
<HTML>
<HEAD>
<META HTTP-EQUIV=3D"Content-Type" CONTENT=3D"text/html; =
charset=3DISO-8859-2">
<META NAME=3D"Generator" CONTENT=3D"MS Exchange Server version =
5.5.2652.35">
<TITLE>Keil - nesmyslne chybove hlasky v INCLUDE taky dotaz</TITLE>
</HEAD>
<BODY>

<P><FONT SIZE=3D2>Ja mam podobny problem. Pokud vlozim kod pomoci =
include, je tento kod kompilovan od adresy 0000H cimz prepisuje =
predchozi kod. Tuto pocatecni adresu je mozno sice zmenit, ale to neni =
to prave orechove. Moje puvodni predstava byla, ze ten kod plynule =
navaze na ten predchozi. Nevite nekdo, jak to udelat?</FONT></P>

<P><FONT SIZE=3D2>Omlouvam se za HTML, jeste jsem neprisel na to, jak =
to na serveru vypnout.</FONT>
</P>

<P>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <FONT SIZE=3D2>Martin - =
OK1UGA</FONT>
</P>

</BODY>
</HTML>