Maju videa nekvalitny tuner ?

Adam, Daniel dadam
Středa Březen 17 12:05:57 CET 2004

Dobry den,
Vlastnim video Panasonic NV-HD635 a Televizor OVP. Pri staniciach so
slabym prijmom vypadava na videu zvuk, pricom televizia to zvlada bez
problemov. O podobnych problemoch som uz pocul (Mojmu znamemu zasa pri
pozerani kablovej tv (sic!) na videu Philips ide zvuk na niektorych
kanaloch mono. Opat tv to zvlada bez problemov.)

Otazka1: su tunery vo videach tak nekvalitne ? Vyrobca/servis samozrejme
tvrdi - zlepsit kvalitu signalu. Ale preco by som mal od videa ocakavat
menej ako od TV ?

Dalsia vec - mam pocit, ze sa moj problem so zvukom prejavuje len na
ceskych staniciach - CT2 a Nova. Pri nekvalitnom prijme rak. ani
madarskych stanic som toto nepozoroval.

Otazka2: Mohlo by to suvisiet so zvukovym modulom pre "vych. normu",
ktory sa zrejme montuje do videi predavanych v nasich koncinach (cz-sk)
?
Otazka3: Ak ano, existuju viac a menej kvalitne (drahe) verzie tychto
zvukovych modulov ?

Vopred dakujem za nazory/skusenosti.
Daniel Adam