Ovladaci registry LPT

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:05:54 CET 2004

 Na LPT port musite ist pod Win95/98 priamym pristupom na porty
cez "in" a "out" instrukcie. Vo VB na to staci pouzit napr. DLL,
ktora ma v sebe implementovane InPort a OutPort instrukcie
(mozem Vam ju na sukromny mail poslat). Musite ale vediet ako
LPT port pracuje - znalost funkcie registrov LPT, prepnutie LPT na
vstup/vystup atd.
 Na COM port musite ist cez API, ktore davaju plnu podporu na
pracu so seriovym portom. Skuste v helpe pohladat napr.
SetupComm, SetCommMask, EscapeCommFunction,
GetCommModemStatus a odkazy z tychto stranok helpu.

  S pozdravom
                           Igor

-------------------------
Ing. Igor Cesko