LM3647

zoodiskus@mbox.vol.cz zoodiskus
Středa Březen 17 12:05:54 CET 2004

Se zájmem jsem si prohledl materialy k LM3647 a zda se mi, ze pokud se s LM3647 ma postavit opravdu
univerzalni nabijecka vznikne pomerne slozity bastl s radou manualne volitelnych odporovych delicu, kondenzatoru a
atd.
Myslim, ze se tim potvrzuje muj nazor, opravdu univerzalni nabijecku lze postavit pouze s procesorem tj.
neco jako :

Procesor ridi DAC ovladajici zdroj I, DAC ovladjici zdroj U (pro nabijeni Pb clanku), PWM spinac a ADC pro mereni
stavu nabiti clanku.

Zkratka ADuC812 a trochu SW. SW pro spravne fungujici nabijeni, ale neni neco co lze napsat bez experinemtovani s
nabijenim a vyhodnocovani nabijecich krivek, zajimalo by me proto zda jste nekdo na internetu nevidel nejake informace o
softwarove implementaci nabijecich algoritmu ???

Dekuji za info !

Novotny