nefunguje klavesnice na boardu

Čermák Zdeněk Zdenek.Cermak
Středa Březen 17 12:05:54 CET 2004

Klavesnice se na motherboardu zamyka (nejcasteji?) propojenim dvou pinu ve
shluku vystupu mezi kterymi je mimo jine i reset, LED pro HDD a power,
tlacitko reset (pripadne turbo), speaker. Byva to popsane. Pokud tam je
pripojen zamek, doporucuji odpojit. Jeste je moznost, jestli neni v BIOSu
nastaveny vstup klavesnice pres USB a nikoli pres klasicky vstup na MB.
Zavady byvaji casto dost jednoduce a v tomhle pripade bych zkusil i
promerit, zda klavesnice zapojena do konektoru doda vsechny signaly az na
plosny spoj MB. Zavada muze byt v konektorovem spojeni.
V pripade, ze tuto desku nemate novou nebo na opravu a tak jak je ted
zapojena vam fungovala, musim konstatovat, ze mi dosly napady.
Zdenek Cermak