analogove vstupy u 80C552

Jan Blepta xbleptaj
Středa Březen 17 12:05:53 CET 2004

Dekuji Vam za radu. Problem se mi podarilo vyresit (ve dve rano), kdyz jsem
po vyjmuti procesoru z patice zjistil, ze na snimacim odporu (vst. pin P5.0)
je stale onech 0.25V. Pak jsem prisel na chybicku v plosnem spoji (na vstup
byl omylem pripojen odpor do cca+11V) Takze chyba byla na me strane....
Honza Blepta