LM3647

Jan Blepta xbleptaj
Středa Březen 17 12:05:53 CET 2004

> To co popisujete v druhe casti velice, ale velice pripomina neco, na cem
> pracujeme s kolegy na modelarskem webu asi 1 a pul roku. Momentalne je tam
> ADuC812 ;o))zprostredkovavajici komunikaci PC s koncovymi
> nabijecimi/vybijecimi stupni. Ten konec je mor, protoze to nikdo z nas
neni
> schopen poradne udelat. Chceme od toho asi prilis, ale snad k tomu casem
> dojdeme. Bude to vlastne analyzer s az 4-mi koncovymi stupni rizeny z PC.
PC
> je tam kvuli primitivnimu ladeni algoritmu a predevsim kvuli moznosti
daleko
> obsahlejsich analyz a grafickeho znazornovani, archivaci, porovnavani atd.
>
> VW

I ja se snazim vymyslet inteligentni nabijecku, s 80C552, problem mam s
menicem
12V-> 12-35 V (laditelnych napetovym vstupem menice) 4A.
Zatim jsem neubastlil nic co by rozumne fungovalo (myslim ten menic)
Jinzak nabijeni/vybijeni NiCd, NiMH, Pb clanku s napetim < 10V mi funguje.
Cely algoritmus nabijeni je v procesoru, ven (do PC) chi posilat jen
namerene prubeh pri nabijeni, prubehy testu kapacit, vybijeci charky, atd..
HB