Spinani 230V + cas v PC

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:05:51 CET 2004

  Zdravim!

> O.T.P.S.: Pro ovladani urciteho HW potrebuju presne merit cas. (Aspon s
> rozlisenim na 1ms).
> Nasel jsem funkci WinAPI getTickCount( ), ktera pocita milisekundy od startu
> win opravdu s rozlisenim 1ms. Netusi nekdo, kde to win berou? Normalni cas
> se posouva pri preruseni casovace jednou za 55ms. Existuji naky hodiny
> procesoru nebo tak? Ctenim citace casovace se mi to moc nedarilo.

  Pre uplne najpresnejsie meranie casu pod Windows - teoreticky
(aj prakticky na rychlom PC) s rozlisenim 1 mikrosekunda !!! -
pouzivam API funkcie "QueryPerformanceCounter"  a
"QueryPerformanceFrequency". Ich popis najdes v novsom
"Win32.hlp" a su v KERNEL32.DLL.

  S pozdravom
                     Igor

-------------------------