meric prutoku paliva

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:05:50 CET 2004

Kolego ...
firma Farnell dodava pod kat. cislem 178-923 snimac prutoku s rozsahem 3 az
100 l/hod s presnosti +- 1% a impulsnim vystupem. Da se predpokladat, za
bude merit i nize, ovsem s horsi presnosti. Je urcen pro automobilove
aplikace a mereni prutoku mj. benzinu. Problemem je asi cena, ktera je cca
80 GBP za kus.

S pozdravem
--
Jiri Rotta